Brev:
Kan man klemme barnet
22. juli 2010
Alder:
0 mdr.
Kan man klemme barnet
Hej Helen
Lige et hurtigt spørsmål. Jeg er i uge 16+3.
Den anden nat kom min datter og vækkede mig, og jeg blev noget overrasket. Så jeg lavede nærmest en mavebøjning, da jeg rejste mig med fuld kraft. Jeg kunne bestemt godt mærke at maven kom imellem og at det ikke var den næmste måde at komme op på, men op skulle jeg.
Kan jeg på nogen måde komme til at klemme barnet så tidligt i forløbet.
Med venlig hilsen
Anette