Brev:
Kan jeg allerede være gravid igen?
15. juni 2010
Alder:
0 mdr.
Kan jeg allerede være gravid igen?
Hej Helen!
Jeg har læst en masse af dine besvarelser, men har ikke rigtig kunne finde en der passer på mig...
Jeg havde en missed abortion i uge 6, det endte med et udskrab ca 1 uge efter at jeg var begyndt at bløde.
Nu står jeg her ca 3,5 uger senere og har haft kvalme de sidste 3-4 dage, min kæreste og jeg var sammen ca 2 uger efter at jeg kom hjem efter udskrab.
Min usikkerhed er om det er lidt "efter veer" af min abort der gør at jeg har kvalme, eller kan jeg være heldig at være gravid igen ?
Jeg har prøvet at teste, men det er jo alt for tidligt endnu....
Med venlig hilsen
Bijan