Brev:
Maling og hårspray
30. maj 2010
Alder:
0 mdr.
Maling og hårspray
Hejsa.
Har lige nogle spørgsmål om hvad man må og ikke må når man er gravid.
Vi er ved at prøve og blive gravide og derfor ved jeg ikke endnu om det er lykkes i den her måned. Men krydser fingre :).
Jeg arbejder i en børnehaven og den anden dag malede jeg med akvarel maling på et lille lærred med et par børn. Bagefter læste jeg, at man ikke må male når man er gravid. Gælder det også akvarel, for fik helt dårlig samvittighed bagefter?
Jeg er også lidt i tvivl om hårspray. Har købt en uden parfume men er det nok? Når jeg bruger det tager jeg en lille maske rundt om næse og mund for kan ikke lide ”duften”. Men jeg har et så kraftigt hår så er nødt til at bruge det for at holde bare lidt styr på det. Men det så i orden og bruge eller hvad er det der er skadeligt ved at bruge hårspray?
Med venlig hilsen
Mette =)