Brev:
Føler sig utilstrækkelig og går hjemme med bækkensmerter
10. maj 2010
Alder:
0 mdr.
Føler sig utilstrækkelig og går hjemme med bækkensmerter
Hej.
Jeg skriver til dig da jeg går hjemme med bækkensmerter og derfor ikke oplever det store i min hverdag. Det gør at mig og min kæreste ikke har så meget og snakke om, da jeg stort set kun oplever noget forskelligt fra ham de to gange om ugen jeg er varmvandsbassin.
Jeg har en føgelse af at jeg er utilstrækkelig, ved at jeg ikke kan lave det jeg plejer og derfor må bede ham om at lave nogle af tingene for mig.
Jeg har det dårligt hver gang jeg ber ham om at støvsuge eller vaske gulv, da det er hovedsagligt er det jeg ikke kan her hjemme, for jeg føler jeg skal sige det til ham flere gange før det bliver gjort.
Han er begyndt at snakke om at han sys det er træls jeg går hjemme, og ikke orker det store pga. mine smerter.
Jeg har taget ca. 14kg på siden jeg blev gravid, han kommer tit med kkommentare om at jeg er bleven større, men at det ikke gør noget, da det er fordi jeg er gravid, men at han ønsker jeg taber dem igen når jeg har født da han sys det er for meget til mig, når jeg ikke er gravid. Det gør mig ked af det hver gang der er noget han ikke er tilfreds med eller jeg skal bede ham om at lave nogle ting for mig.
Da jeg ikke selv syntes om at være blevet så stor selvom mange siger man næsten ikke kan se det på mig. Men jeg får en føgelse af at jeg ikke er tiltrækkende nok over for ham.
Kan du evt. give mig nogle gode råd til hvad jeg kan gøre anderledes, eller kan gøre jeg ikke tager tingende så tungt når han siger noget til mig?
På forhånd tak...
Med Venlig Hilsen
Bettina