Brev:
Hvornår bliver jeg bedst gravid?
17. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Hvornår bliver jeg bedst gravid?
Jeg vil bare høre, hvornår det bedste tidspunkt er at blive gravid på, når vi har haft sex går jeg næsten altid ud og tisser bagefter, kan det have nogen påvirkning på at blive gravid?