Brev:
Cyklus og ægløsning
26. marts 2010
Alder:
0 mdr.
Cyklus og ægløsning
Kære Helen,
Jeg er startet på Pergotime og det går rigtig godt. Jeg har begge gange lavet et stort, flot æg. Så det tegner jo positivt. Første gang kunne vi desværre ikke komme til at gøre noget ved det, da min kæreste kom til skade og var indlagt 10 døgn. Men nu i denne cyklus har vi gjort et godt stykke hjemmearbejde, og nu venter jeg på menstruationsdagen - og forhåbentligt at gå over tid og kunne teste positivt:-)
En almindelig kvinde - producerer hun også kun 1 æg pr. cyklus og ÆL? Altså lige som mig.
Jeg har nemlig hørt andre PCO'ere fortælle, at de havde 2-3 store æg. Men min gynækolog har ikke ytret, at det ville være bedre, hvis jeg producerede flere æg. Ved ikke om det er fordi, min kærestes sædkvalitet ligger over gennemsnittet, så de håber, det kan ske med kun 1 æg.
Hvad mener du Helen?
Mange hilsner
Nina