Brev:
Ømme bryster
15. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Ømme bryster
Kære Netsundhedsplejerske
Jeg har det sidste døgn haft tiltagende ømhed i mine bryster især omkring mælkegangene ved brystvorten.
Jeg stod op til morgen og da jeg tog ved brystvorten for at undersøge den, kom der dråber af hvidt og gulligt væske ud. Jeg har ikke nogen børn og har derfor aldrig ammet. Jeg fik en provokeret abort for ca. 5 år siden i 7. uge.
Kan det være mælk? Og kan det være tegn på graviditet? Den gullige væske var meget tyk i det, synes jeg. Hvis ikke hvad kan det så være tegn på? Der kommer væske fra begge bryster, men kun hvis jeg presser på vorten.
Med venlig hilsen
Anni