Brev:
Ømme brystvorter under graviditet
3. marts 2010
Alder:
0 mdr.
Ømme brystvorter under graviditet
Hej Helen
Jeg er gravid i uge 16 med min mands og mit andet barn. Jeg ved godt at ikke to graviditeter er ens, men kan alligevel ikke helt undgå at sammenligne med den første :)
Mine bryster er vokset lidt, ikke meget (det gjorde de heller ikke sidst) - det er helt fint - men jeg har simpelthen så ømme brystvorter, nærmest som om jeg allerede var i gang med at amme - og det er jeg altså ikke endnu.
Det er ikke sådan at de sprækker og sådan, men nærmest som om huden på det brune område er blevet meget tynd, sådan at det faktisk gør ondt når man rører ved dem.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om det er noget mange oplever, og om det når at forsvinde inden barnet kommer. For her anden gang ved man jo lidt om hvad det er man går ind til når man gerne vil amme - og hvis man så i forvejen har ondt, ja..så kunne jeg i hvert fald godt tænke mig at høre hvilke cremer man må bruge både før fødslen og når man ammer?
Venlig hilsen
Elisabeth