Brev:
Kosttilskud under graviditet
1. marts 2010
Alder:
0 mdr.
Kosttilskud under graviditet
Hej Helen!
Igennem vinteren har jeg dagligt taget kosttilskuddet Bio-Strath, og ved optræk til forkølelse har jeg taget rød solhat/ Echinacea.
Må jeg fortsætte med disse tilskud under en eventuelt kommende graviditet?
Med venlig hilsen
Lisa