Brev:
Striber i hår
1. marts 2010
Alder:
0 mdr.
Striber i hår
Hej Helen.
Jeg håber alt er gået vel med din nye bog, det lyder spændende.
Jeg er gravid i 8. uge med vores andet barn, og har et spørgsmål vedrørende striber i håret.
Jeg har læst at der er et stof i hårfarve (hedder noget med pp..) der kan skade fosteret.
Hvordan kan det skade?
Hvad hvis jeg kun får lavet striber hvor der bliver holdt afstand til hovedbunden? Det er ikke en "gennemfarvning" jeg ønsker.
Min frisør noget hårfarve der har mindre indhold af det tidligere nævnte stof.
Jeg ønsker selvfølgelig ikke at farve mit hår hvis det kan skade barnet, men jeg ville lige høre dig ad inden jeg afviser det helt, mit hår trænger nemlig alvorligt til en ordentlig omgang :-)
På forhånd tak for hjælpen med altid gode svar.
Med venlig hilsen
Kristina