Brev:
Positiv scanning men smerter og meget lille blødning
15. februar 2010
Alder:
0 mdr.
Positiv scanning men smerter og meget lille blødning
Kære Helen
Tak for dine svar vedr. mine sidste spørgsmål. Jeg tog som du anbefalede til min læge grundet tureviser voldsomme smerter. Han henviste mig til scanning, og jeg har fået en tid på fredag.
I weekenden fik jeg imidlertid menstruationslignende smerter, der varede ca. 24 timer, havde en meget spændt livmoder med en lille forhøjning i venstre side og tog derfor til vagtlægen. Da jeg har haft øget vandladningstrang blev jeg undersøgt for blærebetændelse, men prøven var blank. Blev sendt til akut scanning på Skejby i går og alt så fint ud.
Smerterne er aftaget, men har stadig en følelse af at være spændt i underlivet. Har desuden i forbindelse med toilet besøg haft en meget lille blødning - bare en prik og en tynd streg. Er i tvivl om hvorvidt blødningen kommer fra en rift eller om det er en pletblødning. Jeg overvejer at beholde min scanning fredag, selvom da jeg frygter at mine smerter og evt. den lille blødning er tegn på begyndende spontan abort.
Hvad tænker du? Bør jeg være rolig, når jeg så der var hjerteslag eller hvordan? Jeg er nok den bekymrede type, så det er godt med en second opinion :)
Mange tak.
Venlig hilsen
Sophia