Positiv scanning men smerter og meget lille blødning

15. februar 2010

Kategori:
Alder:
0 mdr.

Positiv scanning men smerter og meget lille blødning

Kære Helen

Tak for dine svar vedr. mine sidste spørgsmål. Jeg tog som du anbefalede til min læge grundet tureviser voldsomme smerter. Han henviste mig til scanning, og jeg har fået en tid på fredag.

I weekenden fik jeg imidlertid menstruationslignende smerter, der varede ca. 24 timer, havde en meget spændt livmoder med en lille forhøjning i venstre side og tog derfor til vagtlægen. Da jeg har haft øget vandladningstrang blev jeg undersøgt for blærebetændelse, men prøven var blank. Blev sendt til akut scanning på Skejby i går og alt så fint ud.

Smerterne er aftaget, men ...

Annonce

... har stadig en følelse af at være spændt i underlivet. Har desuden i forbindelse med toilet besøg haft en meget lille blødning - bare en prik og en tynd streg. Er i tvivl om hvorvidt blødningen kommer fra en rift eller om det er en pletblødning. Jeg overvejer at beholde min scanning fredag, selvom da jeg frygter at mine smerter og evt. den lille blødning er tegn på begyndende spontan abort.

Hvad tænker du? Bør jeg være rolig, når jeg så der var hjerteslag eller hvordan? Jeg er nok den bekymrede type, så det er godt med en second opinion :)

Mange tak.
Venlig hilsen
Sophia

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

20. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Kantinemad på arbejdet

Hej Helen Først og fremmest tak for svar på mit tidligere spørgsmål, det...

6. marts 2024 | Graviditet | 0 mdr.

Øjenbrynsfarve

Hej Helen Jeg er i uge 10, snart 11, og har farvet øjenbryn 1-2 gange om...

20. december 2023 | Sovevaner | 0 mdr.

Vuggedød og sovestilling

Kære Helen Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er...

9. oktober 2023 | Diverse | 0 mdr.

Nyfødt første bad

Hej Helen Så kom vores lille dreng til verden, med en FV på 3840 og 54 cm,...

4. oktober 2023 | Graviditet | 0 mdr.

Gravid og hånd-, fod- og mundsyge

Hej Helen Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til...

Annonce

Viden om børn:

Sikkerhed i hjemmet

Det er i hjemmet, at de fleste ulykker sker, og når dit barn begynder at kravle, rejse sig og bevæge sig rundt i hjemmet, så er det vigtigt at du sikrer dig, at jeres hjem er et trygt sted at færdes.

Dit barn skal have lov til at undersøge og opleve verden omkring sig. Derfor skal du sikre at dit barn kan gøre dette.

Alle rum kan være farlige og kan kræve et ekstra sikkerhedstjek - især skal du være opmærksom på køkkenet, badeværelset og stuen.

Gå...

Læs mere i Babylex

Fed creme til børneeksem

Har dit barn børneeksem, er det vigtigt med en god hudpleje - og fedtcremer med en høj fedtprocent forebygger hudeksem. Hudpleje er vigtigt året rundt, men især i vinterperioden, hvor den kolde luft udtørrer huden ekstra meget, er det ekstra vigtigt med en god creme.

Til både behandling og forebyggelse af børneeksem, er det vigtigt at vælge fed creme fremfor lotion. En lotion indeholder meget vand og fordamper derfor hurtigt fra huden, og giver derfor ikke huden den nødvendige...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog til far - vær far med tillid, nærvær og respekt.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusinde tak for dine fantastiske sider - det er dejligt at kunne skrive til dig, når man bor i Italien hvor der ikke findes sundhedsplejerske ;o)

Kærlig hilsner
Tanya fra Italien