Brev:
Mærker ikke rigtig liv
4. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Mærker ikke rigtig liv
Jeg er en ung kvinde der venter barn til august. På nuværende tidspunkt er jeg cirka 31 uger henne i min graviditet.
Jeg har mærket meget liv det sidste stykke tid, men inden for de sidste 2 dage har jeg ikke rigtig kunnet mærke noget. Dette gør mig nervøs, da jeg har været vant til at mærke meget liv.
Er det normalt at man i perioder ikke mærker så meget liv?