Brev:
Kvalme i 1. graviditet = kvalme i 2. graviditet
2. februar 2010
Alder:
0 mdr.
Kvalme i 1. graviditet = kvalme i 2. graviditet
Hej Helen.
Jeg er igen gravid - ikke helt planlagt men vi er alligevel glade:-)
Det har jo været en hård omgang med den første - ingen sammenhængende søvn i over 1 år - og ja sådan er det pt stadig. Jeg er blevet langtidssygemeldt med stress!! troede aldrig det skulle overgå mig.
Nå mit spørgsmål er: I min 1. graviditet hvor jeg mistede havde jeg ingen kvalme. I den næste (hvor jeg fik min dreng) havde jeg ALT: kvalme, ømme bryster, træthed, jernsmag i munden osv.
Nu har jeg intet -( er kun i 6. uge, men før havde jeg alt inden menstruationen udeblev) og mindes at have læst at hvis man har kvalme i den 1. graviditet, kan man også forvente at have det i den næste - ja endda værre endnu - er det korrekt?
Jeg er selvfølgelig nervøs for det ikke blir til noget da jeg intet kan mærke.
Kan jeg abortere pga jeg har stress? jeg har vores dreng meget selv (lige nu har jeg ham hjemme på 5. dagen pga sygdom) så jeg får ingen hvile som var meningen med sygemeldingen.
Venlig hilsen
en altid bekymret