Brev:
Graviditet og risiko for tidlig fødsel
9. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Graviditet og risiko for tidlig fødsel
Hej
Jeg har mistet min første datter i 23 graviditetsuge pga. for kort livmoderhals.
Da jeg blev gravid igen lagde man en snor om min livmoderhals som holdt fint. Barnet tog dog ikke på i vægt og snoren blev derforklippet - fødslen sat i gang og jeg fødte dermed en skøn lille pige 9 uger før tid (men det havde som sagt ikke noget at gøre med at snoren ikke holdt)!
Jeg er nu gravid igen 5+2 og ved jeg igen skal have lagt snoren når jeg når hen omkring 13 graviditetsuge. Efter jeg fødte min datter 9 uger for tidligt har jeg lidt meget af inkontinens. Både når jeg f.eks. nyser og griner...
Kan min svage bækkenbund have indflydelse på at jeg evt. føder for tidligt igen selvom jeg har snoren?
Kan min svage bækkenbund være årsag til at jeg muligvis når at abotere inden jeg får lagt snoren?
Vi glæder os meget til dette barn og håber den bliver inde i maven mange mange uger endnu!
Hilsen Mette