Brev:
Misdannelse efter feber?
30. januar 2010
Alder:
0 mdr.
Misdannelse efter feber?
Hej Helen!
Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid - 4+2 og har desværre lige stødt på en hjemmeside (Wikipedia), som gør mig lidt urolig.
Der står at hvis manden har feber, så vil sædcellerne være ineffektive og kan ses som misdannelser.
Betyder det misdannet barn?
Min mand havde feber den aften jeg blev gravid - skal jeg være bekymret og hvad kan vi evt. gøre?
Venlig hilsen
Christina