Brev:
Nygravid
7. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Nygravid
Hej
Var hos min læge i går og fik bekræftet at jeg er gravid, dejligt. Ville bare spørge om det er normalt at have smerter i underlivet?
De varer ikke særlig længe, og er der ikke hver dag. Har haft meget blærebetændelse altid, kan det evt. være det? Er lidt bange for at abortere.
Eller er det bare fordi at min baby vokser?
Men hvor var det dejligt at få at vide at jeg er gravid, jeg tror alle kvinder går med en frygt om ikke af kunne blive gravide, indtil den er der.
Og nu er den her ved mig.
Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Den gravide på 24