Brev:
Hvor meget sex skal der til??
20. januar 2010
Alder:
0 mdr.
Hvor meget sex skal der til??
Hej Helen,
Jeg synes, jeg læser mange forskellige meninger om, hvor ofte man skal have sex for at det lykkes at blive gravid. Så nu vil jeg spørge dig, fordi du før har givet mig så gode råd.
Er det nok, hvis min kæreste og jeg har sex hver 2. dag? Og hjælper det at have sex flere gange om dagen, når man tester positivt for ÆL?
Hvad er din holdning til det? Synes nemlig, det er meget udmattende i længden, at man nærmest har dårlig samvittighed, hvis man ikke lige har sex hver 2. dag.
Glæder mig til dit svar!
Hilsner
Nina