Brev:
At mærke liv og vægten i graviditeten
6. juni 2004
Alder:
0 mdr.
At mærke liv og vægten i graviditeten
Hej
Jeg er en ung gravid kvinde på 23 år, som venter mit første barn til okt. Jeg glæder mig vildt meget, og glæder mig til at mærke liv, men nu er jeg 20 uger henne altså i 5 mdr, og jeg har ikke mærket noget.
Da jeg blev gravid vejede jeg 74,5 kilo, og nu vejer jeg kun 77. Det skal så siges at jeg kastede op i de første 3 mrd, har jeg taget nok på?
Venlig hilsen
Anja