Brev:
Sove på ryggen
18. januar 2010
Alder:
0 mdr.
Sove på ryggen
Hej Helen !
Jeg er gravid 16+4, med mit andet barn, og har lige et spørgsmål ang at sove på ryggen.
En bekendt der selv er gravid (24 uger) fortalte mig at man ikke må sove på ryggen, da det giver barnet langsommer hjertelyd, noget med blodgennem strømning??? Jeg har aldrig hørt om dette, men hun siger at hun har spurgt sin jordemoder og hun siger det er rigtig nok.
Jeg sover pt bedst på ryggen og ved at det ændre sig senere i graviditeten, men nu spøger det alligevel i mit hovede om der er noget om snakken???
Mange hilner
Lisa