Brev:
Graviditetskontroller
16. januar 2010
Alder:
0 mdr.
Graviditetskontroller
Hej Helen...
Jeg var til lægen i går og fik lavet min vandrejournal... wuhu, meget spændende:)
Alle mine blodprøver og alt var super fint og vi snakkede meget om hvordan det hele skulle foregå så det blev en dejlig tid for mig:)
Men jeg glemte helt at spørge om hvornår jeg næste gang skulle undersøges.. jeg har fået en folder der siger uge 12 hos jordmoder, er det noget jeg selv skal kontakte??
Vi meldte mig til Hvidovre og hun skal jeg ville få noget brev fra dem, skal jeg så regne med at der står en tid i eller noget jeg skal kontakte??
Jensine:)