Brev:
Hvordan finder jeg ægløsningstidspunktet
6. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Hvordan finder jeg ægløsningstidspunktet
Forstået på den måde, hvornår er det bedst at have samleje hvis man ønsker at blive gravid. Min menstruation kommer næsten altid hver 28 dag.
Vi har jo allerede den dejligste pige på snart et år, som ønsker sig en lillesøster eller måske en lillebror:-)
Tak for en fantastisk brevkasse, du gør et super job:-) Hvad gjorde man før man havde internettet.
Rigtig varme hilsner