Brev:
Hvornår fortælle hun skal være storesøster?
3. januar 2010
Alder:
2 år, 1 mdr.
Hvornår fortælle hun skal være storesøster?
Hej Helen
Jeg er så heldig at være gravid i uge 14, med mit andet barn. Her i julen kom spørgamålet op omkring, hvornår vi skal fortælle den kommende storesøster, om at der er en baby påvej.
Jeg mener vi skal vente læææænge endnu og tage det som det kommer, evt til hun selv spørger til maven og/el når man kan mærke baby sparker. Min kæreste mener hun snart skal have det at vide, da vi jo snakker om graviditeten og fordi jeg er påvirket af den kvalme og træthed, så har ikke det store overskud.
Hun er 25 mdr og meget kvik:0), så hun opfatter meget, men er det ikke fortidligt at fortælle hende noget. Når tiden kommer regner jeg med at låne bøger om emnet og læse dem sammem med hende.
Med venlig hilsen
Lisa