Brev:
Så var der vist en lille julegave ...
19. december 2009
Alder:
0 mdr.
Så var der vist en lille julegave ...
Hej Helen.
Så viste prøven alligevel positiv, men svagt.. Jeg er nu i dag ca 1 eller 2 dage over tid..
Er det nu jeg ringer til lægen og får det rigtigt tjekket??
Da vi fik vores første, vidste vi først at vi fik hende da jeg lå og fødte hende på skadestuen... så den første tid med hende var meget, for at sige det mildt, kaotisk.. - derfor er jeg så nervøs nu.. jeg har et barn, men er på en måde førstegangs gravid:)
Jeg har til tider en lidt stikkende følelse dernede, men ikke mens smerter som jeg ellers ville have, hvad kan det være?? -mener nok lidt, hvad er chancen for at abortere, og gør det forskel om stregen er lidt svag eller skal den bare være fuldstændig tydelig??
Har også prøvet at kigge lidt på nettet, fordi jeg har haft mega hovedpine de sidste dage og det har jeg ellers aldrig, men kan ikke rigtig finde ud af om det kan have forbindelse med at skulle være gravid?:)
Åh er allerede nervøs:)
Hilsen Jensine