Brev:
Æggehvidestof i urinen
10. december 2009
Alder:
0 mdr.
Æggehvidestof i urinen
Hej Helen,
Jeg er gravid i 26 uge med tvillinger. I morges var jeg hos lægen og hun kunne spore en lille smule æggehvidestof i min urin. Mit blodtryk var fint og der er ellers ingen symptomer på svangerskabsforgiftning.
Men da risikoen for det, hos tvillinge gravide jo er lidt større skal jeg aflevere en urinprøve en gang igen om et par uger. Er der noget jeg selv kan gøre for at forebygge, så jeg undgår svangerskabsforgiftningen, eller i hvert fald minimere risikoen?
Venlig hilsen
Den gravide