Brev:
Har lige født og vil smadder gerne havde flere børn snarrest
2. juni 2004
Alder:
1 mdr.
Jeg har en datter på 6 uger, som er min mand og jegs mirakel barn idet at jeg har P.C.O.
Da jeg fødte blødt jeg kraftigt i kun to dage og havde plet blødning i en 4 uger, er det normalt?
Mine menstruations blødninger har altid været kraftigere end det jeg har blødt siden fødslen.
Noget andet jeg hørte er, at inden for de første 8 uger efter en fødsel er der en stor chance for at få æggeløsning passer det?
Jeg vil nemlig smadder gerne havde flere børn og hvis det kan lade sig gøre at øge chancerne for det kan ske naturligt og snarrest, så ville det være skønt.
Min datter får ca. halvt af hvert bryst og modermælks erstatning, hvis det har noget betydning.
Hvis du har nogen tips for, hvordan man kan øge chancerne for at blive gravid, vil jeg også gerne høre om det.
Er der noget form for hormonbehandling man må tage for at blive gravid, imens man ammer?
PS kanon sider du har her.