Brev:
Graviditets tegn ...
7. december 2009
Alder:
0 mdr.
Graviditets tegn ...
Hej Helen..
Vi prøver stærkt at blive gravide.. men er ikke lykkedes endnu og vente tiden er jo umulig:) og hver gang håber jeg og håber og kan næsten ikke vente med at tage en test.. nu har jeg ville slå koldt vand i blodet, men så denne gang sys jeg at der er noget anderledes..
Så er det mine spørgsmål kommer.. hvornår kan man have graviditets symptomer??
Min sidste start dato for mens var 19 nov.. og nu den 7 dec, sys jeg at jeg har haft kvalme i dag og ondt, som mens smerter i et par dage.. men har så taget en test til eftermiddag og den viste negativ. så er det også for tidligt at tage testen?? min cyklus er forresten på 30 dage, hvis det er televant:)
Hilsen
mig