Brev:
Gravid og H1N1
23. november 2009
Alder:
0 mdr.
Gravid og H1N1
Hej Helen...
Ja så viste testen positiv dagen før jeg skal have min mens, så vi tager lige en til test om et par dage for at være sikker, selvom den ikke var til at tage fejl af... :o)
Vi er rigtig glade, men så melder der jo sig med det samme en masse bekymringer, for hvad nu med den er svine influenza????
Skal man vaccineres mod den hvis man er gravid?? Jeg ved man anbefaler det, men kender efterhånden rigtig mange som er blevet meget syge og besvimet af vaccinen.. og umiddelbart er jeg ikke glad for at skulle have den, for synes ikke rigtig den er testet ordenligt for gravide..
Hvad mener du?
Jeg har tænkt mig at tage mine forholdsregler med god hygiejne og ikke omgås syge eller hostende folk, og jeg tænker umiddelbart også at hvis jeg alligevel skulle blive lige så syg af vaccinen, så vil jeg hellere lade være, da der jo også er en chance for at jeg overhovedet ikke bliver smittet ..
Ja.. undskyld mit lidt rodede brev, men jeg er meget forvirret over hvordan man skal forholde sig til det som nygravid..
Med venlig hilsen
Den tvivlende...