Brev:
Føtal doppler spørgsmål
22. november 2009
Alder:
0 mdr.
Føtal doppler spørgsmål
Kære Helen!
Nå, det tog os et år, en spontan abort og to insemineringer, men nu er Anna's lillebror eller -søster endelig på vej!
Jeg er i uge 12, og venter (meget nervøst) på at få taget moderkagebiopsi efter eget ønske på torsdag... Pyha, håber virkelig, at der ikke sker noget med den lille, men abortrisikoen er jo temmelig lille, ikke?
Af mange bekymrede grunde har jeg set mig lun på en Babywatcher ultralydsdoppler, som kan lejes til en rimelig penge. Er det farligt/ubehageligt for fosteret at bliver "lyttet" til med sådan én?? Hvad er din holdning til det?? Man kan bruge den allerede fra 12. uge.
Kærlig hilsen
ML