Brev:
Forhåbentligt snart gravid - hvad med H1N1?
13. november 2009
Alder:
2 år, 3 mdr.
Forhåbentligt snart gravid - hvad med H1N1?
Hej Helen,
Agnethe fyldte 2 år i august og vi er så småt begyndt at tænke på at lave en bror eller søster til hende :o)
Skal jeg spørge min læge om jeg kan blive vaccineret for H1N1? Eller skal jeg bare slå koldt vand i vand i blodet og tage den omgang influenza, når den kommer?
Med venlig hilsen
Heidi
P.S. Lidt bonusinfo :o) - Agnethe er lige blevet udskrevet fra børneamb. Hun har fulgt sin kurve i næsten et år, så nu gider de ikke se på hende mere... Hun er stadig en lillebitte pige, der ikke er særlig glad for mad, men hun udvikler sig som hun skal. Og det er det vigtigste!