Brev:
Hårfarvning og graviditet
30. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Hårfarvning og graviditet
Hej
Jeg har hørt et eller andet sted, at man ikke må farve sit hår, når man er gravid. Hvorfor ikke?
Er det farligt at gøre det alligevel?
Hilsen Janne