Brev:
Gravid og influenza A
7. november 2009
Alder:
0 mdr.
Gravid og influenza A
Kære Helen !
Har lige fundet ud af et jeg er gravid, knap 6 uger henne. Har endnu ikke været hos lægen, men kender helller ikke min læge da jeg har fået ny efter flytning.
Så jeg ville bare lige høre din mening om infuenza A, bør jeg blive vaccineret? jeg er sund og rask, men arbejder i en børnehave så er jo rimelig udsat for smittet, men er generelt ikke særlig tidt syg, er nok rimelig hærdet:o).
Umiddelbart ønsker jeg ikke vaccine, men er i tvivl da jeg syntes der hele tiden bliver meldt forskelligt ud!!!
Derudover kan jeg blive helt i tvivl om jeg overhovdet er gravid, da jeg ikke syntes jeg har nogle af de symtomper jeg havde de andre gange, har været gravid 2 gange før. jeg er træt og har ligmasmerter, men ingen kvalme og ikke særligt ømme bryster, noget jeg led meget af de andre gange. Men er dog lidt i tvivl, hvornår kvalmen satte ind. Men er det ikke normalt at ens graviditer ikke er ens.
Venlig hilsen
Lisa