Brev:
Hvordan undgår jeg endnu en abort?
25. oktober 2009
Alder:
0 mdr.
Hvordan undgår jeg endnu en abort?
Kære Helen.
Jeg skrev til dig for lidt tid siden i forbindelse med min abort i omkring uge 5. Det var et stort chok, men jeg er ved at komme mig og trøster mig med, at der nok var en mening med det.
Vi "klør" nu atter på, for at vores søn skal blive storebror og er meget fortrøstningsfulde. Det skal nok lykkes ^_^
Jeg har dog nogle spørgsmål, da jeg jo gerne vil undgå at miste endnu en gang, når heldet atter tilsmiler os...
Jeg arbejder i en butik, hvor vi står og går meget - en del op og ned ad trapper, samt slæber på en del tøjstativer og kasser og den slags. Hvordan skal jeg forholde mig til det, når jeg bliver gravid? Jeg vil så nødig skade barnet - men vil på den anden side meget nødig melde ud til min chef, før det er helt sikkert at alt går som det skal - altså helst ikke før efter den første scanning.
Jeg har som nævnt også en søn, og da vi bor på 4. sal uden elevator, hænder det, at han gerne vil bæres et par etager. Må jeg overhovedet det?
Jeg glæder mig til at høre fra dig - og takker for en fantastisk brevkasse!
Mange hilsener
Rikke