Brev:
Gravid og meget nervøs
21. oktober 2009
Alder:
0 mdr.
Gravid og meget nervøs
Hej Helen
Jeg har i løbet af det sidste år haft 2 spontane aborter i henholdsvis uge 5 og 6. Den sidste medførte at jeg skulle have fjernet en cyste på 9 cm. i diameter. Det viste sig så at den havde ødelagt min ene æggestok, som også blev fjernet.
Nu står jeg så igen med en positiv graviditetstest, og er 5 uger henne. Vi ønsker os brændende et barn, men vi tør ikke tro på det, og jeg er utrolig nervøs. Hver enkelt jag i maven, siden eller lænden og hver eneste toiletbesøg er forbundet med stor nervøsitet.
Jeg har ikke talt med lægen endnu, da jeg er bange for at det heller ikke bliver denne gang. Har du nogle opmuntrende ord fra en meget nervøs nygravid?