Brev:
Følelsen af liv under graviditet
21. oktober 2009
Alder:
0 mdr.
Følelsen af liv under graviditet
Kære Helen
I forbindelse med min graviditet er det som om at mit barns livstegn har ændret sig lidt. Fra primært sparken til en mere rullende fornemmelse. Jeg er ikke i tvivl om at jeg mærker liv, men er det et problem, at den ikke sparker så meget, men mere ruller rundt? Jeg mærker spark ind imellem.
Jeg er i uge 36 og for to uger siden havde den endnu ikke vendt sig og det tror jeg fortsat ikke at den har. Derfor føles det som om jeg mærker særligt meget liv omkring, hvor den har sit hoved.
Nulle