Brev:
Menstruations cyklus og blive gravid
27. september 2009
Alder:
0 mdr.
Menstruations cyklus og blive gravid
Hej Helen!
Har lige er hurtigt spørgsmål,
Hvornår siger man at man har ureglemæssig menstruation? Jeg har smidt p-pillerne for 5 mdr siden, og mine cyklus svinger fra 26-34 dage, hvilket jeg jo syntes er meget, men de fleste gange har jeg ligget på 28-29 dage.
Jeg har altidt lidt "ondt" midt i perioden og længden og mængden af blødningen er det samme. Har altid menses-smerter 2-3 dage før.
Jeg har en datter på knap 2 år, med hende tog det 4mdr, da var jeg 33 år. men kan ikke helt huske hvor reglmæssig min menses var der, dog rimelig, mener jeg. Vi har ikke sådan rigtig forsøgt aktivt, da min kæreste rejser meget, så tror vi har sprunget et par ægløsninger over:0).
Jeg er 35 år nu, så vil jo gerne snart igang igen, men regner bare med at lade naturen gå sin gang, dvs sex hver 2-3 dage, men ønsker ikke at bruge ægløsnings test er lign.
ok det var så ikke et hurtigt spr alligevel;0)
Med venlig hilsen
Lisa