Brev:
Honning under graviditet
14. august 2009
Alder:
0 mdr.
Honning under graviditet
Hej Helen,
Jeg vil gerne høre om man må spise honning når man er gravid. Jeg har læst noget om en bakterie der kan være skadelig...
Jeg spiste nogle honning rystede nødder og nu er jeg lidt urolig.
Tak.