Brev:
Nu er jeg ved af være godt nervøs og bange!
21. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Nu er jeg ved af være godt nervøs og bange!
Hejsa
Nu er jeg ved af være godt nervøs og bange!
Jeg er gået en måned over min menstruatonen (er en gang før gået en måned over) min kæreste bruger kondom og trækker sig ud inden han kommer alligevel.
Jeg har lidt menstruations smerter, men det kommer bare ikke.
Jeg har taget en graviditetstest og den var negativ. Tror du jeg kan være gravid?