Brev:
Livlige reflekser i graviditeten
29. juli 2009
Alder:
0 mdr.
Livlige reflekser i graviditeten
Hej Helen.
Mit spørgsmål drejer sig egentlig om da jeg var gravid i uge 38 - 39:
De sidste uger havde jeg lidt problemer med forhøjet blodtryk. Ikke meget men nok til ekstra tjek ved min læge. Ved et af disse tjek hos en lægestuderende ville hun undersøge mine reflekser (med hammer på de forskellige punkter i arme og ben) Jeg "spjættede" løs og hun sagde mine reflekser var for livlige. Hun sendte mig straks til videre undersøgelse på fødeafdelingen. Men efter diverse undersøgelser blev jeg heldigvis sendt hjem igen. Og fødte jo trods komplikationer en dejlig dreng 1 uge senere:)
Jeg har gået her efterfølgende og tænkt på hvad disse livlige reflekser kan være tegn på? - jeg blev jo noget forskrækket og fik slet ikke spurgt dengang...
Venlig hilsen
Tina