Brev:
Er jeg bare utålmodig?
27. juli 2009
Alder:
0 mdr.
Er jeg bare utålmodig?
Hej Helen..
hmm.. ja jeg føler mig lidt dum, men jeg går konstant og tænker over det, så håber du kan give mig lidt ro i sindet :o)
Jeg har skrevet tidliger om at vi prøver på at få en lille mere, vi har nu prøvet i 2 mdr, men der er intet sket, jeg føler mig helt rastløs, og tænker næsten ikke på andet end hvor meget jeg ønsker at det snart sker, så nu har jeg fået en (måske lidt dum) tanke om at min mand er for gammel til at lave børn :o/ ja, nu lyder jeg måske lidt for hys.. men det er faktisk noget jeg går og tænker meget over, vil dog ikke sige noget til ham for ikke at såre hans mandomhed, du ved :o)
Jeg er 24 år og vi har jo Thea på 2 år, så føler ikke jeg ikke er frugtbar :o) Men min mand er 35 år, han har dog ialt nu 3 raske og dejlige piger som er kommet i næsten første forsøg hver gang... så vil bare lige høre hvor meget der er hold i mine tanker eller om det bare er mig der er ALT for utålmodig...
Har prøvet at bringe det lidt på banen overfor min mand, men han siger med det samme at mænd kan lave børn hele deres liv.. passer det???
Håber du kan tage mit brev seriøst selvom vi jo kun har prøvet i 2 mdr på at blive gravid.. tror ikke jeg får ro før jeg hører dit svar, utroligt hvor meget en lille ting kan fylde så meget egentlig..
Med venlig hilsen
Den utålmodige skrukke mor ;o)