Brev:
Ønsker meget at blive gravid
29. juni 2009
Alder:
0 mdr.
Ønsker meget at blive gravid
Hej Helen..
Min kæreste og jeg har prøvet i lidt over et år at blive gravide, men der desværre ik sket noget endnu... Min menstruation er lidt uregelmæssig men bruger ægløsningsteste og det virker nogenlunde og finder for det meste mit ægløsningstidspunkt.
Er bare i tvivl om hva jeg/vi ska gøre for at blive gravide, og tænkte på om du har et godt råd? Min kæreste er 30 år og jeg er 27 år. Håber du har råd til os.
Med venlig hilsen
Den håbefulde