Brev:
Sammenhæng mellem hyperemesis hos mor og spiseproblemer hos nyfødte?
28. juni 2009
Alder:
2 mdr.
Kære Helen!
Som du ved har lillesøster nogle spiseproblemer ligesom hendes storesøster havde i sin tid som spæd. Jeg led frygteligt af hyperemesis under begge mine graviditeter og kastede op min. 2 gange dagligt i samtlige 9 mdr.
Der er flere, som har spurgt mig, om der mon er en sammenhæng mellem det og at vores piger har svært ved at spise her i starten? Tror du det kunne have noget på sig?
Kærlig hilsen
Didde