Brev:
Krampeligende menstruationssmerter
15. maj 2004
Alder:
0 mdr.
Krampeligende menstruationssmerter
Jeg er nygravid og har sommetider nogle krampeligende menstruationsmerter, varer et par minutter ca hver anden dag, er det normalt?
Mine bryster har været ømme de sidste 3 uger - dog kun brystvorten. Nu er de ikke så ømfindtlige mere, lyder det som er rigtig gravididtet? Jeg er nemlig bange for at abortere, da jeg ved hvor stor risikoen er de første 12 uger.
Hilsen Thilde