Brev:
Folinsyre
17. juni 2009
Alder:
0 mdr.
Folinsyre
Hej Helen.
Så er jeg på banen med et lille spørgsmål igen :o)
Denne gang drejer det sig ikke om Thea, men planen om en lille ny... Vi er blevet enige om at vi er klar til en lille størrelse mere, så projekt baby er nu skudt igang, og jeg er derfor begyndt at tage ekstra tilskud af folinsyre som man anbefaler, men, Jeg har købt nogle der er 200 mikrogram i pr pille og spiser derfor to om dagen, men jeg spiser dagligt en omnimin vitamin pille hver dag og der læste jeg på at der er 200 ug folinsyre i. (ved ikke hvad ug står for, ved du det?) u´et ser lidt mærkeligt ud. . . grin, svært at forklare, men håber du har en ide om hvad det svarer til i mikrogram evt.. :o)
Spørgsmål er så: Skal jeg bare bliver ved min at spise min vitaminpille som jeg plejer og oveni tage 400 mikrogram folinsyre?
Kan man få for meget af det og hvis ja, hvor meget er for meget?
På forhånd tak... Og tak for en super side, og de altid gode og brugbare svar :o)
Mange hilsner Nadja :o)