Brev:
Gravid igen ...
14. juni 2009
Alder:
0 mdr.
Gravid igen ...
Hej Helen,
Jeg haaber at du kan hjaelpe mig med det her spoergsmaal.. Det gaelder nemlig mig, nu ved godt du ikke er laege, men proever lige alligevel..
Vi har proevet i snart 1 1/2 aar at faa en nummer 2. Men intet sker, min mand er undersoegt og alt skulle vaere i orden der..
Faktisk har jeg kun brugt p-piller i 4 mdr siden jeg fik Johan (han er 3 aar og 4 mdr nu), og stoppede fordi de fik mig til at bloede konstant. Derefter var det lidt loest om vi beskyttede os, og holdt helt op med at passe paa for 1 1/2 aar siden.
Jeg har forsoegt mig med aegloesningstest, og kunne slet ikke se at jeg havde det paa noget tidspunkt.. Men fik da at vide fra et par veninder at det ogsaa var sket for dem,.
Jeg har en ekstrem praecis menstruations cyklus paa 28 dage.
Jeg er ikke blevet undersoegt paa nogen maade, foeler mig sund og rask, er meget sjaeldent syg.
Da vi blev gravide foerste gang gik der saa 3 uger... Saa du kan vel forstaa at jeg begynder at blive utaalmodig..
Kan du sige mig hvad der evt kunne vaere med mig, hvis det skulle vaere mig der var noget galt med?? Og kan man overhovedt faa hjaelp naar man allerede har faaet et barn helt naturligt??
Hvilken hjaelp ville man kunne faa??
Haaber at du kan oplyse mig lidt,
Kaerlig hilsen
Lotte.