Brev:
Gravid, indtag af tang mv.
28. maj 2009
Alder:
0 mdr.
Gravid, indtag af tang mv.
Hej Helen
Miraklet er sket - igen !!, der er en lillesøster eller bror på vej til Josefine.
Der er stadig langt i mål - er i uge 8.
1 spørgsmål
Fik lavet en graviditetstest hos lægesekretæren, men kunne først få en tid til den egentlige graviditetsundersøgelse hos egen læge om 10 dage, det synes jeg er lidt trælst.
Vi er selvfølgelig lidt nervøse for om jeg også denne gang skal føde for tidligt, og derfor meget interesserede i at blive undersøgt og snakke med en læge.
Kan det da virkelig passe man skal vente på det ??!
Desuden skal vi følges på sygehuset ved en specialist, men først fra uge 12-13 stykker..., jeg kan bare ikke forstå der skal gå så længe før man kigger om alt er ok ??
2 spørgsmål
Angående kost - jeg er helt syg med tang i alle afskygninger, tørret, råt, kogt , marineret osv - må man spise det ?
Skulle jo være så sundt ellers ..
3 spørgsmål
Dyrker ridning på motionsplan 3-4 gange om ugen, kan jeg blive ved med det, og hvor længe ?
Ved naturligvis at jeg skal holde inde hvis jeg får plukveer olign.
4 spørgsmål
Har af og til lidt mensagtige smerter i begge sider af lysken, og ofte en spændt fornemmelse i underlivet, der ikke gør ondt, det strammer ligesom bare det meste af dagen
Er det normalt, har lidt svært ved at sammenligne med sidste graviditet, da den jo var problemfyldt
Med venlig hilsen
Josefines mor