Brev:
Gravid og trist - flest triste dage
30. april 2009
Alder:
0 mdr.
Gravid og trist - flest triste dage
Hej Helen
Nu er der kun tre måneder til at vores lille prinsesse kommer, syns tiden går alt alt for langsomt.
Blev fyret meget tidligt i min graviditet og er gået hjemme siden januar, jeg keder mig enormt meget og er ofte trist.
Den ene dag kan jeg være nok så lykkelige og den anden meget trist.
Og lige nu er der flest af de triste dage.
Kan bare lige pludselig begynde at græde uden grund, ved godt det også er mine homoner, men syns bare det er forfærdeligt at have det sådan her.
Har talt med min kæreste om det, men han virker ret ligeglad, han passer bare sit arbejde hver dag og syns det hele er så dejligt, i hans øjne kan en gravid ikke blive ked af det, for man burde være glad når man er gravid.
Har prøvet at fortælle ham hvordan jeg har det, men han lytter ikke. Syns ikke han interreserer sig for min graviditet.
Sidder bare her hjemme hver dag, cykler da ture og kommer lidt ud, men syns alting er meget kedeligt alene, og alle andre er jo på arbejde.
Ved ikke hvad jeg skal gøre for at blive i bedre humør.