Brev:
Er bange for abort
24. april 2009
Alder:
0 mdr.
Er bange for abort
Hej,
Jeg har fundet ud af at jeg er gravid og ca 4+0. Jeg har en datter på 2½ år som er født 11 uger før termin, inden det have jeg 2 aborter, og inden denne graviditet havde jeg så en til abort.
Spørgsmålet er så hvor stor er chancen for at jeg mister igen, eller føder før tid igen??
Er der noget jeg skal være opmærksom på og hvor meget mere kontrol skal jeg bede om??
Johanne, 4+0 med ønske barn nr 2