Brev:
Måske gravid?
20. april 2009
Alder:
0 mdr.
Måske gravid?
Hej Helen.
Jeg ville høre dig - jeg har været gravid, men mistede det så. Imellem tiden har jeg haft min menstruation den 27-03 2009.
Nu gør mine bryster ondt det stikker og niver lidt.
Jeg er usikker på hvornår jeg skal ha min menstruation igen, men testene er negative. Hvad kan jeg gøre for at finde ud af om jeg er gravid eller ej når jeg er gået over tid?
Jeg ville gerne vide så hurtigt som muligt da jeg får noget medicin som ikke er helt godt at tage imens.
På forhånd tak
jojo