Brev:
Væske i fosterets nyre
12. april 2009
Alder:
0 mdr.
Væske i fosterets nyre
Hej Helen,
Jeg har været til scanning i 20. uge og fik afvide at vores lille datter har for meget væske i den ene nyre. Hvor op til 5 ml er det normale, havde vores datter 9 ml i den ene og 6 ml i den anden nyre. Derfor skal jeg så til scanning igen i uge 28 og i uge 32.
Mit spørgsmål er så til dig, hvad det værste der kan ske ved dette, er? - Hvis der nu bliver ved med at være for meget væske.
Jeg tænker rigtig meget over det og er nødt til at vide hvad der kan ske ved det. Synes ikke rigtig jeg fik et ordentligt svar på hospitalet, fik bare en folder og der står der ikke rigtig noget om hvad konsekvenserne er.
Håber du kan gøre det lidt mere tydeligt for mig.
På forhånd tak.
Knus fra Louise.