Brev:
Hvor længe kan man spore hcg efter abort?
9. marts 2009
Alder:
0 mdr.
Hvor længe kan man spore hcg efter abort?
Hej Helen
Tak for dit sidste svar. Du spørger, om jeg var på p-piller inden jeg blev gravid. Det var jeg ikke, så det kan ikke være derfor min sidste menstruation var kraftigere.
Jeg tror som sagt, at jeg stadig er gravid, men mit spørgsmål går nu i sin enkelthed på, hvor længe graviditetstesten vil kunne vise positiv EFTER en abort? Altså hvor længe kan man spore HCG i urinen efter en abort?
Jeg havde min sidste menstruation d. 2/2. Hvis dette ikke var en rigtig menstruation, men en abort, ville mine graviditets test, så stadig være bragende positiv og ville jeg ikke begynde at få menstruation igen?
Jeg skal først til lægen om 3 uger, så jeg kan ikke få endeligt svar inden og vil derfor gerne høre din vurdering.
På forhånd tak!